Levering
In welke landen wordt er geleverd?
Momenteel leveren we enkel in België en Nederland.
wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bij een bestelling met directe betaling wordt het pakket nog diezelfde of ten laatste de volgende dag in orde gemaakt en aan de post overhandigd.
Onze partner voor de levering is bpost. Zij proberen de pakketten de dag na ontvangst af te leveren in België. Voor Nederland zal dit enkele dagen langer duren.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
België
- 7,99 euro
- boven een aankoopbedrag van 50 euro zijn de verzendkosten gratis
Nederland:
- 8,67 euro
- boven een aankoopbedrag van 50 euro zijn de verzendkosten gratis
Wat gebeurt er al een deel van mijn bestelling niet op voorraad is?
Wij proberen steeds om alle producten op voorraad te hebben.
Indien je iets zou willen bestellen dat niet in voorraad is, wordt dit duidelijk aangegeven, alsook de datum waarop het product terug beschikbaar is.
Kan ik zien wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
Wanneer je bestelling verzonden wordt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Hierin staat een track & tracenummer waarmee je jouw bestelling kunt volgen.
Kan ik zelf kiezen waar mijn bestelling bezorgd wordt?
Dit kan je aangeven in het bestelproces.
Er zijn 3 opties:
- bezorging op je thuisadres.
- bezorging op een ander adres, je kunt zelf een ander afleveradres opgeven.
- bezorging op een ophaalpunt, je kunt je pakket dan ophalen op een moment dat het jouw uitkomt. Je kunt tijdens het bestelproces zelf een afhaalpunt bij jouw in de buurt selecteren.
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en bij je af te leveren. De levertijd is afhankelijk van het product en de door jou gekozen betaalwijze.
Indien je pakket al verstuurd is, vind je hier ook de track & trace code. Hiermee kun je zien wanneer je bestelling wordt bezorgd.
Nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@thepaperplane.be of het contactformulier op de site.